Μυρωδικά και πώς να τα Διατηρήσετε Φρέσκα1 min read

Λατρεύω τα Μυρωδικά: άνηθος, μαϊντανός, σέλινο, βασιλικός, μέντα, κόλιανδρος, μάραθος , θυμάρι, δενδρολίβανο, ρίγανη, λεμονοθύμαρο, μυρώνια, φασκόμηλο, μαντζουράνα και τόσα άλλα.

Χαρίζουν εκτός από χρώμα στο πιάτο μας, γεύση και άρωμα σε φαγητά, σαλάτες, smoothies, χυμούς ειδικά όταν καταναλώνονται φρέσκα και όχι κατεψυγμένα. Η συστηματική χρήση τους βοηθάει στη μείωση της κατανάλωσης του αλατιού!!!

Έχουν όλα μεγάλη θρεπτική αξία και πολλές φαρμακευτικές ιδιότητες. Είναι πλούσια σε βιταμίνες: C, A, B12, K, φυλλικό οξύ, σίδηρο, πτητικά έλαια και φλαβονοειδή γνωστά για τις αντιοξειδωτικές, αντικαρκινικές και αντιθρομβωτικές ιδιότητες τους.

Διαλέξτε αυτά που αγαπάτε πιο πολύ και αφού τα πλύνετε καλά και τa στραγγίσετε τοποθετήστε τα σε βαζάκια με νερό στο ψυγείο σας (όπως η φωτογραφία). Αν τους αλλάζετε το νερό κάθε δύο με τρεις μέρες θα μπορέσετε να τα διατηρήσετε και συνεπώς να τα απολαύσετε φρέσκα και όχι μαραμένα και ταλαιπωρημένα για 7 -10 μέρες περίπου.

Μπορείτε ακόμα να τα καλλιεργήσετε στον κήπο σας η σε γλάστρες!!

Namaste

Ειρήνη Κατραβά

Comments

  1. panda onaroll

Αφήστε μια απάντηση