Διαλογισμός και “Λύσεις” με έναν ‘Oμορφο Περίπατο2 min read

Ορισμένες φορές τα δύσκολα προβλήματα, λύνονται πιο εύκολα αν κάνετε έναν όμορφο μοναχικό περίπατο. Ο διαλογισμός που πραγματοποιείται την ώρα που περπατάτε θα σας βοηθήσει να ξεδιαλύνετε τις σκέψεις σας. Θα σας βοηθήσει να απελευθερώσετε αποθηκευμένο στρες, να συνδεθείτε με την φύση και τον εαυτό σας και είναι ο πιο εύκολος και προσβάσιμος για όλους τρόπος άσκησης. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που στην εποχή μας είναι όλοι έξω και τρέχουν ή περπατάνε, είναι μία μόδα η οποία προήλθε από την ανάγκη του ανθρώπου για όλα τα παραπάνω.

Η φυσική κίνηση δίνει ενέργεια. Το περπάτημα βοηθά να μετακινηθεί η λιμνάζουσα ενέργεια, προάγει την καλύτερη κυκλοφορία, χαλαρώνει τις σφιγμένες αρθρώσεις και ενθαρρύνει την δημιουργική σκέψη. Αν έχετε κάποιο πρόβλημα δοκιμάστε να κάνετε έναν μεγάλο περίπατο και να εστιάσετε το νου σας στις πιθανές επιλογές λύσης.

Οφέλη

  • Προάγει την κίνηση ως τρόπο επίλυσης προβλημάτων.
  • Σας βοηθά να ξεδιαλύνετε πως νιώθετε.
  • Σας βοηθά να οργανώσετε τα θέματα σας

Πότε

Αν διαλογίζεστε εδώ και καιρό πάνω σε ένα πρόβλημα και δεν βρίσκετε λύση, δοκιμάστε τον περιπατητικό διαλογισμό.

Προετοιμασία

Ντυθείτε κατάλληλα και φορέστε άνετα παπούτσια. Αν νομίζετε ότι θα το χρειαστείτε, πάρτε μάζι σας νερό. Επιλέξτε μία διαδρομή που θα σας πάρει περίπου μία ώρα να την ολοκληρώσετε, ιδανικά σε ένα πάρκο, δασάκι ή κάπου με δέντρα γύρω σας.

Άσκηση

1. Αρχίστε τον περίπατο σας εστιάζοντας στην αναπνοή σας για πέντε λεπτά, ώστε να ηρεμήσει ο νους σας και να συγκεντρωθείτε στο περπάτημα.

2. Φέρτε στο νου το πρόβλημα που φαίνεται να μην μπορείτε να λύσετε. Οραματιστείτε ότι κάθε βήμα που κάνετε σας φέρνει πιο κοντά σε μία λύση. Στη συνέχεια, εστιάστε στα διλήμματα σας. Για παράδειγμα, αν δεν είστε σίγουρος ότι θα έπρεπε να ξαναπάτε στην δουλειά σας γιατί κάτι σε αυτό το χώρο σας δυσκολεύει ή σας πιέζει, φανταστείτε για πέντε ή δέκα  λεπτά ότι ξαναπάτε στην δουλειά αυτή. Δείτε ποια είναι η αίσθηση για το σώμα και το νου σας.

3. Για τα επόμενα πέντε ή δέκα λεπτά, πάρτε την απόφαση να μήν ξαναπάτε σε αυτή την δουλειά. Προσέξτε ποια είναι η αίσθηση για το σώμα και το νου σας.

4. Τώρα για τον υπόλοιπο περίπατο σας, καλέστε μία τρίτη άγνωστη λύση να κάνει την εμφάνιση της. Για παράδειγμα, εκτός του να πάτε ή να μην πάτε σε αυτήν την δουλειά, μία άλλη πρόταση θα ήταν να ξεκινήσετε ένα επιμορφωτικό σεμινάριο, ή κάποια μορφή άσκησης. Γίνετε δεκτικοί σε μία δημιουργική έκπληξη.

5. Επαναλάβετε καθημερινά μέχρι η λύση να έρθει σε σας.

Καλή πρακτική!

Πηγή: Η βίβλος του διαλογισμού Madonna Gauding

Namaste

Μαριάννα Θυμιάκη

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση