
Ταξίδι στον Εαυτό
Γεννιόμαστε καλοί. Χαμογελαστοί. Χαρούμενοι. Με μια εσωτερική, ασυνείδητη-ακόμα-σιγουριά, ότι μας δόθηκε το δώρο της Ζωής. Είμαστε περίεργοι, έκθαμβοι από αυτά που ανακαλύπτουμε κάθε μέρα. Και γελάμε συνέχεια. Χωρίς λόγο. Ενθουσιαζόμαστε με κάθε καινούργια ανακάλυψη! Τι τέλεια που είναι η ζωή! Και μετά, σιγά σιγά, αρχίζουμε να “μεγαλώνουμε”. Να “ωριμάζουμε”. Μαθαίνουμε