Vegan Muffins με Μπλε Μούρα1 min read

Τα μπλε μούρα, αλλά και όλα τα μούρα γενικότερα θεωρούνται από τα πιο ωφέλιμα φρούτα για την υγεία μας, ενώ κερδίζουν μία από τις πρώτες θέσεις στη λίστα με τα super foods. Είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και φτωχά σε θερμίδες, υδατάνθρακες και λίπος.

Συγκεκριμένα τα μπλε μούρα είναι πλούσια πηγή βιταμίνης C και ανθοκυανινών, οι λεγόμενες φυτικές χρωστικές που διαθέτουν εξαιρετικές αντιοξειδωτικές ιδιότητες και σύμφωνα με επιδημιολογικές μελέτες προστατεύουν από καρδιαγγειακά νοσήματα και μορφές καρκίνου. Είναι ακόμα πλούσια πηγή σιδήρου, ασβεστίου, μαγνησίου, φωσφόρου, καλίου και σεληνίου.

Τα μπλε μούρα έχουν ακόμα ευεργετικές ιδιότητες στην όραση, στην πρόληψη και στην αντιμετώπιση των ουρολοιμώξεων, στην πρόληψη των αλλεργιών, στην καταπολέμηση της κακής χοληστερόλης και της αρτηριοσκλήρυνσης, καθώς και στον έλεγχο της υπέρτασης.

 

Για τα απολαυστικά αυτά muffins, ότι πρέπει για πρωινό, για ενδιάμεσο σνακ, για τα παιδιά στο σχολείο, θα χρειαστείτε:

  • 1 1/2 φλυτζάνι τσαγιού αλεύρι ολικής άλεσης ή βρώμης
  • 3/4 φλυτζάνι τσαγιού γάλα αμυγδάλου
  • 1 ώριμη μπανάνα
  • 1/2 φλυτζάνι τσαγιού ακατέργαστη ζάχαρη ή ζάχαρη καρύδας
  • 2 κουταλάκια γλυκού bakin powder
  • λίγο αλάτι στην άκρη του κουταλιού
  • 1/2  φλυτζάνι τσαγιού μπλε μούρα

 

Οδηγίες:

Είναι πολύ απλό!!

Ανακατευέτε ολα τα υλικά στο μίξερ, μέχρι να ομογενοποιηθούν εκτός από τα μπλε μούρα. Αυτά τα προσθέτετε στο τέλος και τα ανακατεύετε μαλακά με ένα κουτάλι, δεν πρέπει να λιώσουν!

Γεμίζετε τη φόρμα σιλικόνης για τα muffins και ψήνετε στους 180 βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο για 20 λεπτά περίπου.

 

Namaste

Ειρήνη Κατραβά

 

Αφήστε μια απάντηση