Πατατάκια από Kale – Ένα θρεπτικό και χωρίς περιττές θερμίδες Snack1 min read

Για χρόνια ήμουν η ξενέρωτη της οικογένειας που την ώρα του κινηματογράφου ή της οικογενειακής ταινίας στο σπίτι εμφανιζόμουν με το μπολάκι με τα αμύγδαλα, τις σταφίδες και δύο με τρία κομματάκια μαύρης σοκολάτας, ενώ δίπλα μου γινόταν ο χαμός από τα nachos, διάφορα είδη από πατατάκια και ποπ κορν.

Ως φανατικός οπαδός της υγιεινής διατροφής δεν μου επιτρεπόταν ούτε να ζηλέψω ούτε να παραστρατήσω φυσικά. Όμως οι ώρες αυτές απαιτούν κάτι τραγανό, λίγο καυτερό που να κάνει και λίγο θόρυβο.

Έτσι ανακάλυψα τα Kale Chips και έναν τρόπο να τα φτιάχνω μόνη μου με τα μπαχαρικά της προτίμησης μου, εύκολα γρήγορα και οικονομικά (είναι γνωστό ότι η συσκευασία στα σούπερ μάρκετ είναι λίγο ακριβή).

Το Kale είναι ο βασιλιάς των λαχανίδων, πολύ πλούσιο σε ασβέστιο, βιταμίνη Α,C και K, που θεωρούνται σοβαρές αντιοξειδωτικές βιταμίνες. Είναι ακόμα πολύ καλή πηγή μεταλλικών στοιχείων όπως χαλκός, σίδηρος, φώσφορος, ποτάσσιο και μαγγάνιο. Θεωρείται ακόμα τροφή με σοβαρές αντικαρκινικές ιδιότητες.

Δείτε παρακάτω πως θα τα φτιάξετε μόνοι σας:

1. Πλένετε καλά το Kale και το αφήνετε να στραγγίξει καλά.
2. Κατόπιν το κόβετε σε μεσαία κομμάτια.
3. Τα ρίχνετε σε μία μπασίνα όπου τους κάνετε ελαφρύ μασάζ με μία κουταλιά ελαιόλαδο και μπαχαρικά που σας αρέσουν (αλάτι , πιπέρι , πάπρικα γλυκιά η καυτερή, κουρκουμά, κάρυ, μπούκοβο ή κάποιο μίγμα μπαχαρικών).
4. Τα τοποθετείτε σε ένα ταψί με λαδόκολλα.
5. Τα ψήνετε στον φούρνο για 10-15 λεπτά στους 175 βαθμούς στον αέρα.
6. Είναι έτοιμα, απολαύστε τα άφοβα (είναι τραγανά, είναι chips και δεν παχαίνουν!!!).

 

 

 

Namaste
Ειρήνη Κατραβά

Αφήστε μια απάντηση